sunrise and sunset
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

▶Добре дошли!
в Бартон Холоу

Действието на форума се развива около цялата война, която е обхванала света, всички континенти, морета и дори въздушното пространство. Но тъй като е трудно да обхванем толкова голяма площ, сме насочили вниманието си към Бартон Холоу, малко градче в което се намират трите лагера. Този на Анна, Евълин и Алекзандър. Останалите потребители са свободни да водят рп, във всички теми.

Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Tumblr_mkhpnn672E1qe7k7so2_250
Alexander
ADMINISTRATOR; Alexander O'Deal - 27 - FC: JAMIE DORNAR - EXORSIST -----
I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Tumblr_inline_mls346vRpK1qz4rgp
Anastasia Nikolova
ADMINISTRATOR; Anastasia Nikolova - unknown - FC: Barbara Palvin - God -----

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Tumblr_m82rtfXAod1ql2gms
Evelyne
ADMINISTRATOR; Evelyne the Devil - 27 - FC: AMBER HEARD - The DEVIL -----

Кой е онлайн?
Общо онлайн са 3 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 3 Гости :: 1 Bot

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 35, на Съб Окт 09, 2021 8:45 pm

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek

2 posters

Страница 1 от 2 1, 2  Next

Go down

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Empty I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek

Писане by Алекзандър О'Дейл Съб Сеп 06, 2014 7:29 pm

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Tumblr_m02jmvCLYZ1r29y7f
Добър ден колежке.

Последната промяна е направена от Алекзандър О'Дейл на Съб Сеп 06, 2014 7:59 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

https://sunrise-sunset.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Empty Re: I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek

Писане by Nichi Съб Сеп 06, 2014 7:34 pm

Здравей Алексзандър.

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Cifcutpz2tl78jxtwzpa

Как минава деня ти?
Nichi
Nichi
The exorcists
The exorcists

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Empty Re: I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek

Писане by Алекзандър О'Дейл Съб Сеп 06, 2014 7:42 pm

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Tumblr_lvd0ughAkM1r13ipro4_250
Не по-зле от твоя предполагам.
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Nichi Съб Сеп 06, 2014 7:44 pm

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Giphy

По-добре да си бях стояла в леглото. Та как реши да ме посетиш?
Nichi
Nichi
The exorcists
The exorcists

Писане by Алекзандър О'Дейл Съб Сеп 06, 2014 7:54 pm

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Jamie-dornan-fifty-shades-of-grey-3
Обикалях и чух шум. Предположих, че си ти и....
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Nichi Съб Сеп 06, 2014 7:56 pm

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Giphy

И? Моля продължи.
Nichi
Nichi
The exorcists
The exorcists

Писане by Алекзандър О'Дейл Съб Сеп 06, 2014 8:02 pm

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek 43c1d82e9862510167fab83122ff19aa
И дойдох да проверя кой си убила или по-лошо. Само си осакатила
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Nichi Съб Сеп 06, 2014 8:04 pm

Съжалявам. Този път е само леко натъртване. Другия път ще се постарая да те зарадвам.
Nichi
Nichi
The exorcists
The exorcists

Писане by Алекзандър О'Дейл Съб Сеп 06, 2014 8:06 pm

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Jamie-Dornan-jamie-dornan-28822949-160-160
Това е моето момиче. Е с нещо да се похвалиш?
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Nichi Съб Сеп 06, 2014 8:08 pm

Все още няма нищо освен, че новите са твърде неопитни. А ти?
Nichi
Nichi
The exorcists
The exorcists

Писане by Алекзандър О'Дейл Нед Сеп 07, 2014 6:27 am

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Jamie-dornan-fifty-shades-of-grey-14
За това са нови, за да ги обучим.... Кажи ми Ничи, защо си винаги така сериозна?
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Nichi Нед Сеп 07, 2014 8:15 am

Ако не бях винаги сериозна щях ли да съм тук?

Войната променя по един или друг начин всички ни.
Nichi
Nichi
The exorcists
The exorcists

Писане by Алекзандър О'Дейл Нед Сеп 07, 2014 9:21 am

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Tumblr_inline_mwj6srTgJs1so30uk
Именно, за това се надявам скоро да приключи...
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Nichi Нед Сеп 07, 2014 9:29 am

Замислял ли си се ако това стане, какво ще остане от нас. Ние сме войници. Средства. Атрибути на войната. След като тя свърши ще сме ненужни. И ме попита защо съм винаги сериозна нали?

Само така успявам да скрие себе си от всичко това.
Nichi
Nichi
The exorcists
The exorcists

Писане by Алекзандър О'Дейл Нед Сеп 07, 2014 9:33 am

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Tumblr_inline_mwkgzxe6tY1so30uk
Ние сме създадени, за да убиваме. Така е. Но знаеш че винаги ще има копелета за убиване. Дали ще са с проклети крила или черни очи... Те ще са винаги тук. Въпросът е да убием центъра. За да настане хаус.

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Tumblr_inline_mwj7m25pLW1so30uk
Защо криеш себе си? Страх те е от нещо или какво? Криеш истинското си Аз от войната? Защото ако е така, знаеш че рано или късно войната ще те засегне. Както засегна мен и много други.
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Nichi Нед Сеп 07, 2014 9:53 am

Просто защото мога. А и в съзнанието си съм още тийнейджър. Макар, че не ми липсват особено тези години. Та стига сме говорели за мен. Кажи нещо за себе си.
Nichi
Nichi
The exorcists
The exorcists

Писане by Алекзандър О'Дейл Нед Сеп 07, 2014 9:56 am

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Tumblr_inline_mwj8t5SYFy1so30uk
Не съм фен на това да говоря за себе си. Аз съм скучна личност.
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Nichi Нед Сеп 07, 2014 9:58 am

Скучен? Не бих казала. По-скоро самотен.
Nichi
Nichi
The exorcists
The exorcists

Писане by Алекзандър О'Дейл Нед Сеп 07, 2014 10:04 am

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Tumblr_inline_mwj8nykgpW1so30uk
Това е само на моменти. Не е през цялото време
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Nichi Нед Сеп 07, 2014 10:07 am

Щом казваш. Ти си знаеш.
Nichi
Nichi
The exorcists
The exorcists

Писане by Алекзандър О'Дейл Нед Сеп 07, 2014 10:09 am

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Tumblr_inline_n1tizf6kSp1so30uk
Ами ти? Как се справяш с твоята смаота?
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Nichi Нед Сеп 07, 2014 10:14 am

От 8 годишна съм в тази война.

Мислиш ли, че изобщо знам какво е да си с някой? Точно и не мисля, че изпитвам самота.
Nichi
Nichi
The exorcists
The exorcists

Писане by Алекзандър О'Дейл Нед Сеп 07, 2014 10:43 am

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Tumblr_mk2fjilIHR1qgpfxmo1_500
Аз съм в тази война от както се помня Ничи, но това не значи че вечно съм бил самотен... Явно твоят избор е такъв.... Опитала ли си поне веднъж да имаш някакъв близък контакт с някой
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Nichi Нед Сеп 07, 2014 10:53 am

Няколко пъти и те всички умираха рано или късно. Концентрирам енергия от враговете, трудно е да я контролираш.

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Tumblr_n7whlfIxHy1rj540wo1_250

Но когато се появи един човек, който да издържи на нея ... той реши, че е по-добре да ме простреля.
Nichi
Nichi
The exorcists
The exorcists

Писане by Алекзандър О'Дейл Нед Сеп 07, 2014 10:55 am

I hate to turn up out of the blue uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it. Nichi and Alek Tumblr_m79xmyVEcf1rur2fwo1_500
Историята ти е забележителна Ничи...
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 1 от 2 1, 2  Next

Върнете се в началото