sunrise and sunset
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

▶Добре дошли!
в Бартон Холоу

Действието на форума се развива около цялата война, която е обхванала света, всички континенти, морета и дори въздушното пространство. Но тъй като е трудно да обхванем толкова голяма площ, сме насочили вниманието си към Бартон Холоу, малко градче в което се намират трите лагера. Този на Анна, Евълин и Алекзандър. Останалите потребители са свободни да водят рп, във всички теми.

Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_mkhpnn672E1qe7k7so2_250
Alexander
ADMINISTRATOR; Alexander O'Deal - 27 - FC: JAMIE DORNAR - EXORSIST -----
This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_inline_mls346vRpK1qz4rgp
Anastasia Nikolova
ADMINISTRATOR; Anastasia Nikolova - unknown - FC: Barbara Palvin - God -----

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_m82rtfXAod1ql2gms
Evelyne
ADMINISTRATOR; Evelyne the Devil - 27 - FC: AMBER HEARD - The DEVIL -----

Кой е онлайн?
Общо онлайн са 4 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 4 Гости

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 35, на Съб Окт 09, 2021 8:45 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander

2 posters

Страница 1 от 4 1, 2, 3, 4  Next

Go down

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Empty This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander

Писане by Kathrine Suffolk Пет Сеп 05, 2014 4:18 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_nb6liv9ApK1regz06o3_250
-Кого виждат очите ми?!Господин О'Дейл!
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Върнете се в началото Go down

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Empty Re: This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander

Писане by Алекзандър О'Дейл Пет Сеп 05, 2014 5:07 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_ltwrz9LZV61qi3j81
Кат, казваш го сякаш не си ме виждала от години.
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

https://sunrise-sunset.bulgarianforum.net

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Empty Re: This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander

Писане by Kathrine Suffolk Пет Сеп 05, 2014 5:10 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_nb6liv9ApK1regz06o4_250
-Години не,но определено минаха няколко месеца от последната ни среща.
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Пет Сеп 05, 2014 5:33 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_mcz2b7USiM1rtxch5o3_r3_250
Е да, права си. Какво става при теб Кат? С нещо да се похвалиш
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Пет Сеп 05, 2014 6:08 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_nb2xgcHFCV1r9xerro8_250
-Нищо интересно красавецо?При теб?
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Пет Сеп 05, 2014 6:24 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_inline_mfuon1Hsar1ryl9dp
Освен спасяването на света? Нищо особено. Все същата скука.
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Пет Сеп 05, 2014 6:29 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_nbd0ctP6sr1rj0j5eo1_500
-Защо просто не се отпуснеш за малко?На света нищо няма да му стане.
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Пет Сеп 05, 2014 6:37 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_m45gtdGMDG1qb9fl4o4_250
Е със сигурност, не повече от колкото вече е пострадал.

Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Пет Сеп 05, 2014 6:40 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_nbb0n4g7xP1tks0cro1_250
-Знаеш ли,че от няколко дни аз също страдам.
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Пет Сеп 05, 2014 6:45 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Jamie-dornan-mirada2
Страдаш? А бих ли могъл да ти помогна някак?
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Пет Сеп 05, 2014 6:46 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_nbb0n4g7xP1tks0cro2_250
-Всъщност можеш,да.Остави света за малко и се погрижи за мен.
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Пет Сеп 05, 2014 6:48 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander 50ShadesKiss
На вашите услуги, мадам
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Пет Сеп 05, 2014 6:58 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_mxd7kaQaIz1rvu4s0o1_250
-Винаги ли?
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Пет Сеп 05, 2014 6:59 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander E886d_tumblr_inline_mhycooH3RE1qz4rgp
Е, ако не винаги, то поне когато съм на близо
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Пет Сеп 05, 2014 7:05 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_mxg9a040B41rommoro6_250
-Винаги ли ще си до мен,когато имам нужда?
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Пет Сеп 05, 2014 7:21 pm

[img]http://media.tumblr.com/tumblr_m5op9aBIgq1qek6vf.gif[/img
Не мога да ти обещая да е винаги, но от време на време]
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Пет Сеп 05, 2014 7:26 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_lu3vajHk741r4e0aqo1_400
-Това не ме задоволява.
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Пет Сеп 05, 2014 7:28 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_inline_n9ldcbpVZ11s9w811
Съжалявам Кат, но знаеш как стоят нещата
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Пет Сеп 05, 2014 7:35 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Katherine-and-Stefan-image-katherine-and-stefan-36216810-500-281
-Точно както не ме задоволява и ситуацията,но нека говорим за това по-късно.
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Пет Сеп 05, 2014 7:41 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_mpvcdqOOYn1sox2n7o1_400
Какво й е на ситуацията
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Пет Сеп 05, 2014 7:57 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_mbzrxjqqj71r2msu3o1_500
-Тази,в която играеш онази глупава двойна игра.А знаеш,че не обичам да деля.
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Пет Сеп 05, 2014 8:00 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Divergent-four-tris-kiss
Но благодарение на това ти си все още тук... Всички от вида ти сте все още тук.
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Пет Сеп 05, 2014 8:04 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Giphy
-И все пак не ми харесва,че точни ти трябва да спасяваш всички ни.
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Съб Сеп 06, 2014 6:42 am

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander IntenseCasual-sex
Все някой трябва да го направи скъпа.
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Съб Сеп 06, 2014 12:17 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander Tumblr_my0eboREx11ss2tdro1_500
-Не съм ти скъпа,щом имаш намерението да ме изоставиш.Нека не се лъжем Алек.
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 1 от 4 1, 2, 3, 4  Next

Върнете се в началото