sunrise and sunset
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

▶Добре дошли!
в Бартон Холоу

Действието на форума се развива около цялата война, която е обхванала света, всички континенти, морета и дори въздушното пространство. Но тъй като е трудно да обхванем толкова голяма площ, сме насочили вниманието си към Бартон Холоу, малко градче в което се намират трите лагера. Този на Анна, Евълин и Алекзандър. Останалите потребители са свободни да водят рп, във всички теми.

Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_mkhpnn672E1qe7k7so2_250
Alexander
ADMINISTRATOR; Alexander O'Deal - 27 - FC: JAMIE DORNAR - EXORSIST -----
This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_inline_mls346vRpK1qz4rgp
Anastasia Nikolova
ADMINISTRATOR; Anastasia Nikolova - unknown - FC: Barbara Palvin - God -----

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_m82rtfXAod1ql2gms
Evelyne
ADMINISTRATOR; Evelyne the Devil - 27 - FC: AMBER HEARD - The DEVIL -----

Кой е онлайн?
Общо онлайн са 3 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 3 Гости :: 1 Bot

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 35, на Съб Окт 09, 2021 8:45 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander

2 posters

Страница 3 от 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Empty This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander

Писане by Kathrine Suffolk Пет Сеп 05, 2014 4:18 pm

First topic message reminder :

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_nb6liv9ApK1regz06o3_250
-Кого виждат очите ми?!Господин О'Дейл!
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Върнете се в началото Go down

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Empty Re: This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander

Писане by Kathrine Suffolk Съб Сеп 06, 2014 5:53 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_nb2xgcHFCV1r9xerro3_250
-Но се съмнявам,че ти би могъл да ме задоволиш отново.
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Empty Re: This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander

Писане by Алекзандър О'Дейл Съб Сеп 06, 2014 5:54 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_lzwrmrAV0Y1qm7ix6o3_250
Е явно си си намерила някой друг, който да прави това. Съжалявам да го чуя Кат.
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

https://sunrise-sunset.bulgarianforum.net

Писане by Kathrine Suffolk Съб Сеп 06, 2014 5:59 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_nagpc1AWu41trdrbbo4_250
-Не ми казвай,че ревнуваш!
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Съб Сеп 06, 2014 6:00 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_lwbhfjf50k1r8voito1_500
Не се ласкай
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Съб Сеп 06, 2014 6:02 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_nagpc1AWu41trdrbbo2_250
-Не успях да разбера.Ревнуваш или не?
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Съб Сеп 06, 2014 6:03 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_m00nslBsxx1qet6nvo9_250
Възможно е да ревнувам, но това не ми е присъщо. По-скоро съм раздразнен
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Съб Сеп 06, 2014 6:04 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_nadnwk4XY11sognhno7_250
-Защо?Защото някой друг ме целува и докосва ли?
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Съб Сеп 06, 2014 6:12 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_lti2m4PTWs1qdult5o9_250
Забавно ли ти е?
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Съб Сеп 06, 2014 6:18 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_na610oNQZG1qetpq0o4_250
-Да.Знаеш,че нямам по-добро хоби от това да те дразня.
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Съб Сеп 06, 2014 7:06 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_ltwoa94st41qfg9xxo3_250
Понякога си просто ужасна. И всичко това, само защото ти ревнуваш.... Добра си признавам ти го, в опитите си да ми го върнеш.
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Съб Сеп 06, 2014 7:08 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_n9p9znDgC01rkqz3ho1_250
-Не ревнувам!Просто не обичам да деля,има разлика Алекзандър!
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Съб Сеп 06, 2014 7:10 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_ltxw7ygLp31qcn4azo5_250
Да, разбира се.
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Съб Сеп 06, 2014 7:12 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_n96q11tcaQ1qecr19o4_r2_250
-Добре,може би наистина те ревнувам малко,но само защото наистина държа на теб.
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Съб Сеп 06, 2014 7:15 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_ly7uqe8ZqN1r4lpkc
Видя ли че не болеше да си признаеш? И аз да държа на теб Кат.... Точно за това и се тревожа, че в крайна сметка отношенията ни може да са пагубни за теб
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Съб Сеп 06, 2014 7:19 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_n971pjgMwm1rp4im3o5_250
-Единственото,което искам е да си добре Алек.Не ме притеснява факта,че на мен може да ми стане нещо.Притеснява ме факта,че ти стоиш в средата на тази воина.А аз не искам нищо да ти се случи.
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Съб Сеп 06, 2014 7:24 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_m4jvk3ezmQ1rur2fwo1_500
Знам Кат, но това което правя е в наша полза. Когато тази война приключи ще живееш в един по-добър свят....
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Съб Сеп 06, 2014 7:31 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_n9siauTUn51trdrbbo9_250
-Но какво ще стане с теб?В какъв свят ще живееш ти?
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Съб Сеп 06, 2014 7:35 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_m26lrysAAl1qm3yaoo3_250
Кат.... Има неща които имат някаква цена... Всеки трябва да е готов да даде нещо за да постигне крайната цел...
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Съб Сеп 06, 2014 7:38 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_n9vbnkB2K91sg6uwmo1_250
-Надявам се да имаш някаква представа,че даваш живота си за тази "кауза".Нещо,което правиш само ти!
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Съб Сеп 06, 2014 7:40 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_medp6rmSsF1r0k2r8o1_500
Много хора и създания дадоха живота си за тази "кауза"
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Съб Сеп 06, 2014 7:44 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_n83tb5ggi91regz06o2_250
-Е,аз не съм!И нямам намерението да го направя!Трябва да си глупак ако смяташ,че всичко ще приключи само защото ти се опиташ да го спреш!
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Съб Сеп 06, 2014 7:52 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_n0u9toF1CW1t8ofpuo2_500
Аз не мисля че всичко ще приключи, но битката ще е много по-лесна и ще приключи много по-бързо ако Евелин и Анна са вън от играта и ако това значи аз да умра заедно с тях съм готов. И съм убеден, че би трябвало поне малко благодарност да получа от твоя страна, при положение че го правя за да спася вида ти
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Съб Сеп 06, 2014 7:55 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_n2630guewX1qcql04o10_r2_250
-Никой не те кара да го правиш!Защо си готов да дадеш живота си за това?Какво толкова те влече към смъртта Алекзандър!
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Съб Сеп 06, 2014 7:58 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_mtl5w8EF8B1rpyd12o1_r1_500
Аз съм грешка на природата Катрин.Грешка на родителите си и моето място не е тук. Най-подходящия начин да напусна тази земя би бил, ако свърша поне нещо добро, в случая да взема двете кучки с мен
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Съб Сеп 06, 2014 8:07 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 3 Tumblr_n7qyc8BUqS1r9xerro2_250
-Това са глупости!Щом си се родил,значи е трябвало да си тук.Не можеш да се правиш на Господ и да решаваш какво да се случва.
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 3 от 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Върнете се в началото