sunrise and sunset
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

▶Добре дошли!
в Бартон Холоу

Действието на форума се развива около цялата война, която е обхванала света, всички континенти, морета и дори въздушното пространство. Но тъй като е трудно да обхванем толкова голяма площ, сме насочили вниманието си към Бартон Холоу, малко градче в което се намират трите лагера. Този на Анна, Евълин и Алекзандър. Останалите потребители са свободни да водят рп, във всички теми.

Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_mkhpnn672E1qe7k7so2_250
Alexander
ADMINISTRATOR; Alexander O'Deal - 27 - FC: JAMIE DORNAR - EXORSIST -----
This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_inline_mls346vRpK1qz4rgp
Anastasia Nikolova
ADMINISTRATOR; Anastasia Nikolova - unknown - FC: Barbara Palvin - God -----

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_m82rtfXAod1ql2gms
Evelyne
ADMINISTRATOR; Evelyne the Devil - 27 - FC: AMBER HEARD - The DEVIL -----

Кой е онлайн?
Общо онлайн са 3 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 3 Гости

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 35, на Съб Окт 09, 2021 8:45 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander

2 posters

Страница 4 от 4 Previous  1, 2, 3, 4

Go down

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Empty This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander

Писане by Kathrine Suffolk Пет Сеп 05, 2014 4:18 pm

First topic message reminder :

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_nb6liv9ApK1regz06o3_250
-Кого виждат очите ми?!Господин О'Дейл!
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Върнете се в началото Go down

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Empty Re: This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander

Писане by Алекзандър О'Дейл Нед Сеп 07, 2014 6:28 am

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Jamie-dornan-fifty-shades-of-grey-8
А да си забелязала, че Господ е просто едно разглезено момиченце с прекалено много сила, а всички ние сме нейните играчки?
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

https://sunrise-sunset.bulgarianforum.net

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Empty Re: This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander

Писане by Kathrine Suffolk Нед Сеп 07, 2014 10:42 am

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_n3hmv23QcU1r1z5a3o6_250
-А защо просто не си живееш живота и не оставиш нещата да се случат?
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Нед Сеп 07, 2014 10:45 am

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_m9ycsfMIMY1rur2fwo2_500
А защо изобщо водим този разговор? Много добре знаеш, че няма как да ме разубедиш...
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Нед Сеп 07, 2014 10:46 am

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_n3ji3cXtgL1qbabppo5_250
-Да,очевидно е,че си по-глупав,отколкото си мислих.
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Нед Сеп 07, 2014 10:49 am

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_m2fqu0iQ9Z1rnd6h8
Да, разбира се. Не съм и очаквал друга реакция от теб...
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Нед Сеп 07, 2014 10:59 am

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_n3ilfryUdO1qmsw7fo5_r1_250
-А как искаш да реагирам Алекзандър?Да те поздравя,че рискуваш живота си?
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Нед Сеп 07, 2014 1:51 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_inline_mwkgwenhU11so30uk
Стига вече с тази глупост че рискувам живота си! Не е Бог знае какво! А и не застрашавам теб по никакъв начин освен с присъствието си в този шибан момент!
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Нед Сеп 07, 2014 2:19 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_n3h3we2imw1sr99koo9_250
-Е,не те задържам тук в този шибан момент.
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Нед Сеп 07, 2014 6:18 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_inline_mwj6rb5vJG1so30uk
В такъв случай си тръгвам.
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Нед Сеп 07, 2014 7:45 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_n3h3we2imw1sr99koo3_250
-Добре,очевидно е,че не искаш да бъдеш повече тук.
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Пон Сеп 08, 2014 6:41 am

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_inline_mfv748JGaZ1ryl9dp
Не е до това че не искам да остана Кат, но ти винаги извърташ неща по свой собствен начин и това... Това ме влудява.
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Пон Сеп 08, 2014 10:47 am

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_n3l0j3vdTO1r1z5a3o5_250
-Харесва ми да знам,че те влудявам.
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Пон Сеп 08, 2014 11:03 am

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_n8uyut76cA1trep1ko4_250
На мен обаче не ми допада Кат.
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Пон Сеп 08, 2014 11:07 am

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_n3l0j3vdTO1r1z5a3o4_250
-Защо?Защото за първи път в живота си изпитваш нещо ли?
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Пон Сеп 08, 2014 11:24 am

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_n0qtv1vGkv1t8ofpuo1_250
Може ид а изпитвам нещо. И какво от това? Няма как да го докажем.
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Пон Сеп 08, 2014 11:42 am

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_n3ilfryUdO1qmsw7fo7_r1_250
-Всъщност мисля,че можем.Нека играем на истина или предизвикателство.Без правила.
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Пон Сеп 08, 2014 5:52 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_n9syzuJPOU1r5n0h0o3_250
Добре, нека играем.
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Kathrine Suffolk Пон Сеп 08, 2014 7:27 pm

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_n3hmv23QcU1r1z5a3o5_250
-Истина или предизвикателство?
Kathrine Suffolk
Kathrine Suffolk
Humanity
Humanity

Писане by Алекзандър О'Дейл Вто Сеп 09, 2014 6:17 am

This has been a role of a lifetime.A role that I love and hate at the same time. Katherine & Alexander - Page 4 Tumblr_n4szhlBbvC1trldaio7_250
Предизвикай ме
Алекзандър О'Дейл
Алекзандър О'Дейл
Leaders
Leaders

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 4 от 4 Previous  1, 2, 3, 4

Върнете се в началото